Må kvinder dyrke sex som mænd?

Af Majbritt Maria Nielsen 74

Min elskede, dejlige og sprudlende armé af selvstændige singlekvinder sidst i 20’erne og først i 30’erne tog forleden et lystigt og kødeligt emne op til debat. Er man stadig et attraktivt bekendtskab eller forvandles man til en brovtende skjoldmø, hvis man dyrker sex uden følelser? Skjoldmøerne var jo dem, der, ifølge Saxo, deltog i krige på lige fod med mænd og havde både våben og kampgejst med sig ud i felten. Er vi stadig attråværdige, hvis vi på samme måde som mænd fægter med vores køn og kvindelighed på kødmarken eller kan mænd egentlig bedst lide dem, der skal besejres først?

At kvinder også har drifter, krav på at blive forløst under et samleje og ikke skal skamme sig over at være seksuelle væsener, har både de første og sidste feminister banket på plads for de fleste, der låner dem øren.  De fleste mænd mener sikkert også, at det er langt federe at befinde sig i et samleje med en kvinde, der kender sig selv og ved hvilke pedaler, der skal i bund, end det er at elske med en kvinde, der mentalt forbereder sig på finalen i Den Store Bagedyst og har glemt alt om erotiske koblingspunkter. Når det er sagt, er der så stadig noget om, at den – omend kunstige – parringsdans, hvor kvinden først skal spille kostbar, sige nej eller virke afvisende for så til sidst at overgive sig til hans vedvarende belejring, stadig holder? Må kvinder stå ved, at de har behov, der ikke involverer følelser? Min kvindearmé er uenig.

“Fuglen smager bare bedre, hvis man selv har skudt den”, siger min mest konservative veninde med munden fuld af røget whisky. “Siger du, at jeg selv flyver ind i kæften på ham?” tilføjer min anden veninde, der også var hende, der fandt på forkortelsen “WOS” (Walk Of Shame) fordi man både på tekst og i tale kunne spare tid ved at forkorte udtrykket, der helt banalt dækker over den skambelagte gåtur søndag morgen, når man skal fragte sit tømmermændsramte legeme hjem fra et kort, natligt bekendtskab.

“Hvorfor er det egentlig ikke ham, der flyver ind i din mund?” spørger jeg ud i plenum og føler mig et kort øjeblik som den første ved frontlinjen i en meget moderne kønskrig. “Det er det der med, at mænd tager kvinden” svarer min veninde, der engang har været til kundalinikursus og primært dater mænd i batiktøj fra Enhedslisten. “Så fordi det fysisk er manden, der indtager kvinden, skal vi lade os score?” “Ja – modsæt dig belejring!” siger repræsentanten fra 60’erne. “Mænd skal jo tro, det var deres idé. De skal ikke vide, at du har siddet i spagat hele eftermiddagen for at barbere dig”. Om mænd tror, intimbarbering eller prævention under hovedpuden på magisk vis først opstår, når kvinden har visualiseret det første IKEA-besøg eller hans evner som far, ved jeg ikke. Måske netop derfor tror jeg faktisk, der er elementer af parringsdansen, det bliver svært at undslippe for kvinder. For opretholder vi så ikke bare en mutual illusion, der i virkeligheden giver mændene alle våbnene og efterlader kvinder med et hvidt overgivelsesflag? “Det handler om penetrationen”, siger kundalinikursisten. “Hvis kvinder begynder at sige, at de indtager manden, i stedet for at de lader sig belejre, så har mænd jo kun Top Gear tilbage”.

Jeg er stadig usikker på hvornår, mænd mener, kvinder er mest attraktiv. Om det er, når forelskelsens sødme eller ophedningen fra slagmarken, smyger sig om vores kinder. Men vær aldrig i tvivl, kære mænd; vores våbenarsenal er lige så stort som jeres. Vi er bare vant til at vifte med flaget.

 

 

74 kommentarer RSS

  1. Af Niels Larsen

    -

    Bliv du bare i usikkerheden. 🙂

    Hvorfor skal mænd give krigsliste fra sig? 🙂

  2. Af j.. hANs EN

    -

    Normalt skal man ikke fraternisere med fjenden.
    Men hvad angår kvinder, så må man gøre en undtagelse en gang imellem.

  3. Af Paul Bischoff

    -

    Jo, det må hun godt.
    Hun skal bare forstå, at mænds seksualitet er meget simpel. Sex skal ikke snakkes ihjel.
    Det er nok de færreste kvinder som virkelig forstår det.

  4. Af Glenn Madsen

    -

    Tjenestepigekammersnakken er sjov nok.
    Jeg synet det hele virker lidt vulgært og fladt, uanset om det er kvinder eller mænd.

  5. Af Otto Nadolny Otto Nadolny

    -

    Go for it. Dine kommentarer indikerer at du er skabt til det, men hold os andre (mænd) ude af fordommene.

  6. Af Otto Nadolny

    -

    Go for it. Dine kommentarer indikerer at du er skabt til det, men hold os andre (mænd) ude af fordommene.

  7. Af Niels Larsen

    -

    PAUL BISCHOFF – 11. OKTOBER 2017 10:28

    Enig.

  8. Af Nik Omok

    -

    Gaaaab, altid brok omkring mænd, sikken kliché krap.

  9. Af j.. HA nSEN

    -

    Må kvinder dyrke sex som mænd?
    Forspørger Majbritt Maria Nielsen.

    Et svært spørgsmål.
    Politikerne og medierne kræver, at det er op til dem, hvordan kvinder er påklædt.
    Hvis kvinder ikke selv kan bestemme deres påklædning, så kan de vel heller ikke selv bestemme, hvordan de dyrker sex.

  10. Af Justin Case

    -

    Tja – de mest sexede mennesker er dem der hviler i sig selv …

  11. Af Niels Larsen

    -

    J.. HA NSEN: “Hvis kvinder ikke selv kan bestemme deres påklædning, så kan de vel heller ikke selv bestemme, hvordan de dyrker sex.”

    Mon ikke de fleste foretrækker det i afklædt tilstand? 🙂

  12. Af Peter Bojsen

    -

    Nej, selvfølgelig ikke. Kvinder, som alle mennesker, skal da dyrke sex som de selv vil.
    Et tip: start med at onanere en hel masse og lær dig selv godt at kende. Så har du noget at gå frem efter når du skal fortælle dine partnere hvad du godt kan lide.
    Hvis du føler og vil bekæmpe skam, så tænk på hvor sundt og naturligt det føles i kroppen.
    Husk at nyde ungdommen og livet i sin helhed.

  13. Af Peter Bojsen

    -

    -altså jeg mener bare: du MÅ jo gøre lige hvad du ønsker, men du SKAL jo ikke “…dyrke sex som en mand gør det”.
    De fysiske begrænsninger fraregnet kan du sikkert finde på meget sjov!

  14. Af lll.... ssssørensen

    -

    testing7

  15. Af lll....m ssssørensen

    -

    testing8

  16. Af Arne Hornborg

    -

    MÅ???? Hvem i alverden kan forbyde det?
    Ingen overhovedet.
    DIT og andre kvinders frie valg.
    De forargede, fordømmende? Blæs på dem.
    Arne Hornborg

  17. Af Ulf Timmermann

    -

    Verden forgår, men Berlingske og Kvindekampen består. – Kan simpelthen ikke komme det nærmere; en besvarelse af spørgsmålet altså.

  18. Af Maria Due

    -

    Hvorfor løbe åbne døre ind? Der er jo ingen, der gider at blive forargede. Det skulle da lige være over tomheden, og den udfyldes ikke af sex.

  19. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    Spørg din mand…

    Eller gør, hvad der passer dig, og tag følgerne uden at kny; det har jeg, eller andre mænd, ikke ret til at bestemme over, for Danmark er et frit land, og du er et frit menneske.

    Tag ansvaret for din egen seksualitet og tag hensyn til andre – især evt. børn; for skilsmisser skaber ofte alvorlige sociale problemer for børnene.

    Gør du dét, så er du rent faktisk fri til at gøre næsten alt, hvad der passer dig, og som du kan overtale andre til, at være med til.

  20. Af claus clausen

    -

    J.. HA NSEN: “Hvis kvinder ikke selv kan bestemme deres påklædning, så kan de vel heller ikke selv bestemme, hvordan de dyrker sex.”

    Så du mener ikke at der er en lille-bitte smule tvang involveret ved at stoppe en lærredssæk over hovedet på en kvinde så hun bliver identitetsløs, anonym og intet-sigende?
    Eller at hendes rang i samfundet er marginalt højere end det mudder som trædes underfod af sandalerne hos ørkenfolket?
    Eller at hendes selvværd og værdi 100% ligger mellem hendes ben og 100% varetages af mændene i hendes (hule) klan uden nogen accept af hendes ønsker?
    For ikke at sige den ekstreme nedgørende holdning til at alle mænd ikke kan styre sig ved blot synet af en kvindes hår eller ben eller baller.
    At forsvare tildækningen af kvinder med kvindens eget valg afslører en katastrofal mangel på indsigt og evne til at opnå samme.

    Til spørgsmålet om kvinder må have sex som mænd:
    JA DA! Go for it.
    Elsker at elske med en som elsker det.
    Min respekt for kvinderne stiger i takt med de anerkender deres eget behov og ønsker. At der så er forskel på sexdriften mellem kønnene, det er så en anden sag, desværre.

  21. Af Maria Due

    -

    “Min respekt for kvinderne stiger i takt med de anerkender deres eget behov og ønsker.”

    Bvdr. Det er jo lummert vrøvl for dummies, at kvinder indtil nu har været for dumme, underkuede, uvidende osv. til at finde ud af det. Det er da muligt, at det gælder for bloggeren og hendes og dine veninder, men jeg synes grangiveligt, det ligner en gusten bagtanke med henblik på at lokke husarerne til. Måske ligger der et væddemål bag om, hvor mange der ryger på limpinden.

  22. Af Jakob Schmidt-Rasmussen

    -

    “Hvis kvinder ikke selv kan bestemme deres påklædning, så kan de vel heller ikke selv bestemme, hvordan de dyrker sex.”

    Rigide, fundamentalistiske islamister kræver, at muslimske kvinder SKAL gå med burka – det må de ikke bestemme selv, og de bliver straffet, hvis de ikke har en burka på, når de bevæger sig ud i det offentlige rum.

    Ifølge sharia, så må muslimske kvinder heller ikke selv bestemme over deres seksualitet.

    De må f.eks. ikke nægte, at have sex med deres ægtemand, hvis han kræver det og de ikke er syge; rigide fortolkninger af sharia tillader med andre ord ægteskabsvoldtægt.

    Muslimske kvinder må heller ikke selv bestemme, om de vil bruge prævention, eller have flere børn.

    Hvis en muslimsk kvinde, der bor i et fundamentalistisk, muslimsk samfund, selv vælger at have sex udenfor ægteskabet, så skal hun stenes for hor, ifølge de rigide fortolkninger af sharia.

  23. Af j.. hANSE n.

    -

    AF CLAUS CLAUSE N – 11. OKTOBER 2017 14:10

    Spar mig for dine løgnhistorier og stråmænd.
    Hvis politikerne ikke tillader, at kvinder iklæde sig det tøj, som de ønsker.
    Hvad mener de så i øvrigt, at kvinder ikke selv kan bestemme?
    Su tilhører tydeligvis den yderste højrefløj CC som mener, at undertrykkelse af kviner er helt i orden.
    Er din form af tvang over kvinder bedre end den, som du formoder at mænd udsætter kvinder for CC?
    Same shit.

  24. Af J.. HAN seN.

    -

    AF CLAUS CLAUS EN – 11. OKTOBER 2017 14:10
    “Hvis kvinder ikke selv kan bestemme deres påklædning, så kan de vel heller ikke selv bestemme, hvordan de dyrker sex.”

    Spørgsmålet er i øvrigt rent retorisk.
    Hvis den yderste højrefløj tror, at de kan bestemme kvinders påklædning, så er de ikke et hak bedre end islamisterne.
    Derfor må man formode, at højreekstremisterne også tror, at de kan bestemme over kvinders sexliv.
    Hvorfor gifter højreekstremister sig ofte med fattige thai piger?

  25. Af Birgit Hviid Lajer

    -

    Vi kunne måske holde os fri for indvandrerkvinder i denne diskussion – men de går altså med alm tøj inden døre – og har altså smidt dette overtøj, de er påtvunget, tillige med tørklæderne i forskellige varianter. De har en del muligheder for at udvikle sig i vort samfund – og må selv, som det er givet andre, se at komme videre.

    Men til oplægget, så er det jo vigtigt for enhver kvinde at kende sig selv for at kunne fungere sammen med en partner – og ikke ligge under for heller uvidenhed om sig selv eller hvordan og hvorledes i øvrigt.

    Om en mand er til det ene, andet eller tredje er ikke afgørende, fordi en underordning ikke duer og ikke holder ret længe, hvis man skal være par eller som kvinde vil have noget ud af forholdet inkl. det seksuelle.

    Det er et noget broget billede af forskellige kvinder, som oplæg-holderen indbyder til at forholde sig til – men at lægge sig fladt ned på måtten, det skal man nok ikke gøre, hvis man har forhåbninger om respekt – og at få noget brugbart ud af selv et éngangsknald. Det sidste er jo op til den enkelte, hvis flere erfaringer med mænd ønskes. Det er der ikke noget skamfuldt ved – medmindre man selv udarter til ligefrem promiskuitet. Vi lever naturligvis i et frit lad – men det er i hv f ikke anbefalelsesværdigt.

    Om en mand vil scores eller slet ikke – det kan også være forskelligt; men opfatter manden kvinden som ‘one of the guys’, så er han som oftest stukket af for i hv f noget længerevarende. De fleste mænd vil gerne have en feminin kvinde, hvilket ikke er det samme som en undertrykt kvinde.

    En selvbevidsthed i forhold til sit eget køn er vigtigt for både mand og kvinde, så får de mest ud af forholdet inkl netop det seksuelle. Det gælder faktisk om at være egoistisk i den seance, så er der størst mulighed for at få noget ud af det, hvor vi taler om det ganske almindelige og ikke absurde udskejelser, som kan føre til eller er egtl promiskuitet.

    Derfor skal kvinden kende sig selv (intimt) og sine følelser samt grænser for løjerne.
    Nogle af de kloge på området siger, at det netop er kvindens vagina, der bestemmer størrelsen på mandens penis, såvel som, at kvindens mest tilfredsstillende (dybeste) orgasme opnås i bunden af skeden.

    Fortsat god fornøjelse.

  26. Af jørgen christensen

    -

    Mænd skal være som kvinder, og kvinder skal være som mænd. Drenge og piger skal alle lege med dukker. Og kønnet er blot en social konstruktion. Det er de svenske feministers rabiate ideologi. En tilføjelse er kommet til: ned med nationen, demokratiet, mændene og familieværdierne, op med marxisme, indvandring og kaos/anarki/ensretning og hverdagsterror.

  27. Af Mehmet Sami Gür

    -

    MAJBRITT MARIA NIELSEN:

    Får du ikke sex nok eller hvad? Hvad er dit behov må jeg spørge? Og hvad er løsningen til det?

    Jeg synes du nogle gange tager mærkelige emner op på debat siden…?

  28. Af Paul Bischoff

    -

    “Jeg er stadig usikker på hvornår, mænd mener, kvinder er mest attraktiv.”
    Det er meget simpelt med mænd.
    Kvinder er attraktive for sex = fyldt pung.
    Kvinder er attraktive som partnere = tømt pung.
    Og det er ikke pengepungen jeg hentyder til.
    Jo yngre manden er, jo oftere skal pungen tømmes.
    Do the math.

    Mehmet Sami Gür, de fleste danske kvinder i tyverne er i stor udstrækning studerende eller har en karriere på smagsprøvebasis. Det vil sige, at deres livsopfattelse i stor grad er teoretisk baseret. Når en dansk kvinde har en “kvindearmé” som veninder, så betyder det, at alt en potentiel mandlig partner foretager bliver vendt og drejet blandt veninderne. Du kan være ganske sikker på, at hendes loyalitet er større overfor veninderne end for sin mandlige partner.

  29. Af mik larsen

    -

    De danskerhadende konvertitter/nettrolde/rødradikale bloggere j ha n sen og L sø ren sen er godt nok trættende. Det samme forskruede nonsens dag efter dag, på 5. år.

  30. Af mik larsen

    -

    Er tante Bs redigering hjer ne d ød? Saglige indlæg blokeres i utallige tilfælde, nettrolde kan frit oversvømme debatterne, og debatemnerne er tit platte, ligegyldige, manipulerende eller 100% forhåndsblokerede propagandasider.

  31. Af Niels Larsen

    -

    PAUL BISCHOFF – 11. OKTOBER 2017 17:22

    Korrekt. Er kvindens udseende tilforladeligt, så kan hun bruges i vandret stilling. Mænd behøver ikke have følelserne med i det spil, bare lysten er til stede.

  32. Af Paul Bischoff

    -

    Selvom en kvinde dyrker sex som en mand, så vil hendes urinstinkt gennemtrumfe når hun møder partnermateriale. Hun bliver ganske enkelt skruk, og det kan ikke styres.

  33. Af Maria Due

    -

    “Det samme forskruede nonsens dag efter dag, på 5. år.”

    Det er da værre med dig, Preben, du må vel efterhånden være oppe på 15 år med 200.000-300.000 viste indlæg for slet ikke at tale om de langt flere “sobre” indlæg, der gik i filteret af uransagelige grunde. Det er ret svimlende at tænke på.

  34. Af K. Orne sen

    -

    AF MIK LAR SEN – 11. OKTOBER 2017 17:23

    Ja. Kun nazister som larse n og jen sen og maj må have adgang.

  35. Af Maria Due

    -

    Bloggeren: “Måske netop derfor tror jeg faktisk, der er elementer af parringsdansen, det bliver svært at undslippe for kvinder.”

    Den sætning lagde jeg ikke mærke til ved første gennemlæsning, og den er ellers ret alarmerende. Hør her, lille dame, kan du ikke bare nyde det, eller er du så indfedtet i dit pragtfulde veninderi, at du kun tænker på at aflægge et djævelsk referat? Så skulle du måske overveje at gå i tænkeboks. Alene.

  36. Af Joan Nielsen

    -

    Når singlekvinder mødes,taler de om mænd og sex.
    Når gifte kvinder mødes, taler de om børn.
    Når bedstemødre mødes, taler de om børnebørn.
    End of story- længere er den fortælling ikke.

  37. Af KIM OLs EN

    -

    Hvem gider kvinder?
    Unge drenge i Patthaya er der aldrig bøvl med.
    Ellers enig med Claus Clause n.
    Muslimske kvinder skal ikke bestemme deres påklædning.

  38. Af Jan Petersen

    -

    “Må kvinder dyrke sex som mænd?” – tager man overskriften helt bogstavelig, gad jeg da godt se en “doggy-style” udført af kvinden i rollen som manden – og hvilken form for sex der kommer ud af det . . . 🙂 . . . . 🙁

  39. Af OrlA GUU de

    -

    Jeg er helt enig med Kim Ols en.
    Hans indlæg kunne være skrevet af mig.
    Eller omvendt.

  40. Af mik larsen

    -

    Debatten her kan vel knapt blive mere fladpandet/ligegyldig/falsk og underlødig? Men den opfylder vel som så mange andre “debatter” sit formål, at aflede opmærksomheden fra regeringens og partiernes altødelæggende politik, der er ved at gøre kål på det danske folks frihed, velfærd og fremtid.

  41. Af mik larsen

    -

    Der er mange afsløringer i BT, Berl., eb, jp, den korte, snap ha nen, 24nyt.dk (og hassel bal ch.dk ) om NEDBRYDNINGEN/ØDELÆGGELSEN af DK. Læs om den stille krig mod Vesten, læs om aflivningen af tusindvis af patienter, læs om retsvæsnets kollaps pga. røde dommere (eb onsdag), læs om racisme-hysteri og stasi-tusmørke, læs om feminisme, mer kel og migrant krisen.

  42. Af mik larsen

    -

    Nu er det blevet en del af regeringens økonomiske politik, at politiet skal give bilister og andre mindst 180.000 (eller 380.000?) bøder pr. år.

  43. Af R. Harald Kristiansen

    -

    God ide J H. At bruge burka til sex. Her har vi en anvendelsesmulighed. Den kan nemt indeholde to, uden at vi ved hvad de laver.

  44. Af Allan Hansen

    -

    SMIL – det hjælper,,,,,

    https://youtu.be/D5dI1i3WLvU

  45. Af Jan Petersen

    -

    En burka til diverse seksuel forlystelse, why not? Det er plads til flere deltagere, uden at blive afsløret – selv i det offentlige rum 🙂

  46. Af Lisbe.-th sø.---rens-en

    -

    Mit indlæg hænger stadig i filteret? Sendt 8 gange …Det første er læselligt?

  47. Af Li.sb.e.-th sø.---re...n.s-e.n

    -

    Mit ind.læg hænger stadig i filte.ret? Sendt 8 gange …Det første er læs..elligt?

  48. Af l.....i..s s,...ør..en..sen..

    -

    slettet min kommentar så hurtig som det kom på.Der blot påpeget hvorledes du sletter mine kommentarer….Du er hurtig maybrit som en klamadvokat uden moral og etik? Er mange gode der dog..Du er ikke en af dem.

  49. Af Jan Petersen

    -

    Er det virkelig så svært at styre en simpel WordPress blog? Følgende navne burde ALDRIG fise igennem noget WordPress filter – OVERHOVEDET:

    AF LISBE.-TH SØ.—RENS-EN – 11. OKTOBER 2017 22:59
    AF LI.SB.E.-TH SØ.—RE…N.S-E.N – 11. OKTOBER 2017 23:01
    AF L…..I..S S,…ØR..EN..SEN.. – 11. OKTOBER 2017 23:06

  50. Af jan sunnesen

    -

    Jan..

    Du er uinterressant altid. Har intet at tilbyde debatten..Men har dog fri ytringsfrihed altid som harmløs debattør-støtter..ingen frygter en tåbe? De har altid fri ytringsfrihed til 3 liner af intetsigendheder..

    En ubetydelige navnepiller blot..

  51. Af Kristoffer Hansen

    -

    Jo selvfølgelig, det er da det mest naturlige. Men ikke som terrorister og suspekte slappik junkier og hunde, det er ikke noget for Kvinder og Mænd.

  52. Af j.. han SEN.

    -

    AF R. HARALD KRISTIANS EN – 11. OKTOBER 2017 21:47
    “God ide J H. At bruge burka til sex. Her har vi en anvendelsesmulighed. Den kan nemt indeholde to, uden at vi ved hvad de laver.”

    Er din kones lavet af gedeskind??

  53. Af j.. haNSE n

    -

    Måske er Harald en af de tre burkaklædte i Danmark.
    Så kan han gå og nyde destilaterne udendørs, uden at nogen ligger mærke til det.

  54. Af Nikolaj Blinkenberg Willadsen

    -

    Må??? Hvem forhindrer dig? Da ikke os mænd

  55. Af Maria Due

    -

    “Må??? Hvem forhindrer dig?”

    Ja, det er jo netop det, og problemet er vel ikke større, end at med det luftede syn på andre mennesker, vil en robot kunne løse det. I øjeblikket er den degenererede “kvindekamp” noget med, at man skal løbe rundt i medierne og fortælle, at man “ligesom mænd” er åh og ih og oh så liderlig, og ingen gider jo at høre på det. Det gik galt for længe siden, da nogen fandt ud af, at kvindekamp var lig med at opføre sig som mænd. Hvor meget bedre havde det ikke været, hvis man havde taget udgangspunkt i, hvad mange kvinder ønsker og knap tør sige højt pga. nidkære medsøstres perfektionistiske krav (fx deltidsarbejde og børn) i stedet for, hvad mænd foretager sig. Men så meget selvsikkerhed kan sjældent mønstres. En ny film “The Party” handler om, hvordan det så kan gå.

  56. Af Hans jensen

    -

    Der bringes mange fremragende, oplysende og afslørende artikler i BT og Berl. Om røde dommere der holder hånden over mordere og grove voldsforbrydere. Om 19 drenge der døde som følge af tåbelige lægefejl, sjusk og slendrian. Om kræftpatienter der døde pga. besparelser og tvangsdigitalisering. Om psykisk syge der omkommer på stribe pga. kynisme og ligegladhed. Om den voksende fattigdom og de flere og flere hjemløse. Om skandaløs bolig-, velfærds- og sundhedspolitik osv. Den glimrende og fornuftige redigering af papiraviserne er i stærk modsætning til fi l tre ts blogredigering.

  57. Af Hans jensen

    -

    Der bringes mange fremragende, oplysende og afslørende artikler i BT og Berl. Om røde dommere der holder hånden over mordere og grove voldsforbrydere. Om 19 drenge der døde som følge af tåbelige lægefejl, sjusk og slendrian. Om kræftpatienter der døde pga. besparelser og tvangsdigitalisering. Om psykisk syge der omkommer på stribe pga. kynisme og ligegladhed. Om den voksende fattigdom og de flere og flere hjemløse.

  58. Af M Jørgensen

    -

    Det gik galt for længe siden, da nogen fandt ud af at opføre sig som mænd ?
    Jeg ved ikke hvor langt tilbage der tænkes på her, men suffragetterne kæmpede for at opnå de samme rettigheder som mænd feks stemmeret på lige vilkår.
    Derimod er der en periode i 70’erne,som jeg personligt kalder den kønsløse periode, hvor mænd og kvinder stilede efter at ligne hinanden, kvinder røg på pibe og mænd ” hyggede” sig med strikketøjet.
    Og den fælles dresscode var kassebukser, store trøjer der skjulte kroppen ,og ikke at forglemme træskoene.
    Bare det at tænke på den tid giver mig et flashback, som jeg godt kan undvære i dag.

  59. Af Hans jensen

    -

    Hvad rødradikal kvindemagt kan føre til, demonstreres i denne tid af merkel og de svenske og danske rødstrømper. Vi ser nu et fantastisk fråseri med skatteborgernes penge, vi ser en 100-doblet kriminalitet med knivstik, skyderier, brande, voldtægter, stenkast, overfald på lærere, læger, sygeplejersker, pensionister, drenge og piger. Hertil trusler, tyverier og svindel mv. i store mængder. Se den korte osv.

  60. Af Hans jensen

    -

    Chrborg og hele “systemet” pisser på danskerne. Retsvæsnet pisser på ofrene for brutale overfald, hvor ofrene er tilføjet livsvarige skader og lidelser. Postvæsnet håner kunderne. Skilsmissebureaukratiet tyranniserer og terroriserer mændene og børnene. Sundhedsvæsnet har indført “dødshjælp” til unge patienter og mange ældre ved brug af “reformer”, besparelser og iskolde “ordninger”. Privatlivet er afskaffet med digitalisering og hacking mv. Invasionen fortsætter, og utallige danskere har fået deres livskvalitet kraftigt FORRINGET. En grufuld fremtid venter danskerne.

  61. Af Hans jensen

    -

    Chrborg og hele “systemet” pisser på danskerne. Retsvæsnet pisser på ofrene for brutale overfald, hvor ofrene er tilføjet livsvarige skader og lidelser. Postvæsnet håner kunderne. Skilsmissebureaukratiet tyranniserer og terroriserer mændene og børnene. Sundhedsvæsnet/regeringen har indført “dødshjælp” til unge patienter og mange ældre ved brug af “reformer”, besparelser og iskolde “ordninger”. Osv.

  62. Af KiM RoSa OLS en

    -

    Må kvinder dyrke sex som mænd?
    Skriver MMN.

    Gerne for mig.
    Hvis jeg bare må gøre det sammen med mine drenge.

  63. Af Allan Hansen

    -

    Når kvinden bliver det stærke køn!
    Wafa Sultan LOVE U.

    https://youtu.be/q3AveGekKHQ

  64. Af ejvind pedersen

    -

    Det er kolossalt så travlt medier af alle slags har med at promovere kvinder. 18-22 årige piger der er historieløse og ikke aner en dyt om nogetsomhelst, markedsføres som om de var orakler, vismænd og to-benede tænketanke. Deres tilfældige, fjollede og flagrende meninger om ligestilling osv. får en hel avisside, eller to, ad gangen. Og nu fremhæves 100 kvinder som Guds gave til samfundet. DK er Sverige nr. 2.

  65. Af ejvind pedersen

    -

    “Når det er statens/nationens SIKKERHED det handler om, så kommer det jo før alt andet”. Umiddelbart et fornuftigt udsagn. Men det viser sig at det er en politiker (mar tin lide gaard) fra de radikale, der har fremsat påstanden. Men de radikale har jo aldrig bestilt andet end at undergrave Danmarks fred og sikkerhed. Står R-partiet for andet end hykleri og landsskadelig virksomhed?

  66. Af ejvind pedersen

    -

    Så vidt jeg kan se, lægger de tre radikale partier, R, LA og de alternative op til danskernes udplyndring, fordrivelse og udryddelse. Noget som SF, V og K er helt med på. Ingen af disse partier foretager sig noget effektivt overfor den invasion/masseindvandring/besættelse, folkeudskiftning og islamisering der foregår. Snart kan fred, civilisation og velfærd være udskiftet med borgerkrig, barbari og udbredt social- og sundhedsmæssig elendighed.

  67. Af ejvind pedersen

    -

    Vil man vide hvad der foregår, er man nødt til at læse BT, Berl., eb og jp samt den korte, 24nyt.dk, snaphanen, merkels migrant krise og hassel ba lch.dk.

  68. Af ejvind pedersen

    -

    Læs om “Den stille krig mod Vesteuropa, læs om stasi-tusmørke”, læs om djævelsk familiepolitik, læs bogen EU = Europas Undergang, se film på you tube om stormløbet på Europa og Skandinavien, læs om tusindvis af unødige dødsfald som følge af pilrådne “sundhedsreformer”, læs om rædslerne i Sverige som følge af feministisk- og radikal pladderhumanisme. Læs om utallige forræderiske svigt overfor danskerne og svenskerne osv.

  69. Af ejvind pedersen

    -

    Læs om “Den stille krig mod Vesteuropa, læs om stasi-tusmørke”, læs om djævelsk familiepolitik, læs bogen EU = Europas Undergang, se film på you tube om stormløbet på Europa og Skandinavien, læs om tusindvis af unødige dødsfald på hospitalerne som følge af PILRÅDNE SUNDHEDSREFORMER! læs om rædslerne i Sverige som følge af feministisk- og radikal pladderhumanisme. Læs om utallige forræderiske svigt overfor danskerne og svenskerne osv.

  70. Af ejvind pedersen

    -

    “Det levende folkestyre har begået selvmord, og er genopstået som dilettant-teater”. KRIGEN ER PÅ VEJ TIL SVERIGE, ENGLAND og DANMARK. Læs Snap hanen.

  71. Af R. Harald Kristiansen

    -

    Sex er en privat sag, som tro også er det. Burka/niqab og tørklæder er blevet DFs PR, samtidigt er burka/niqab og tørkæder en slags reklame for islam.

    J H man “ligger” ikke mærke til noget. Man LÆGGER mærke til noget.

    Som du ved er jeg ikke muslim. Jeg er kvinde og jeg går ikke med burka. Jeg har ikke noget at skjule. Jeg drikker ikke. Til gengæld har jeg en dejlig varm italiensk vinterfrakke fra Max Mara. Den fik jeg i fødselsdagsgave fra min familie.

  72. Af R. Harald Kristiansen

    -

    Sex er en privat sag, som tro også er det. Burka/niqab og tørklæder er blevet DFs PR, samtidigt er burka/niqab og tørkæder en slags reklame for islam.

    J H man “ligger” ikke mærke til noget. Man LÆGGER mærke til noget.

    Som du ved er jeg ikke muslim. Jeg er kvinde og jeg går ikke med burka. Jeg har ikke noget at skjule. Jeg drikker ikke. Til gengæld har jeg en dejlig varm italiensk vinterfrakke fra Max Mara. Den fik jeg i fødselsdagsgave fra min familie.

  73. Af poul boie pedersen

    -

    Generelle abstraktioner om sex er mildt sagt ikke særligt inspirerende. Det er en meget individuel beskæftigelse med et meget forskelligt udtryk alt efter partneren, og det kan kun blive en lystkvælende proces, at sættes den på formel.
    Går tankerne på om man kan dyrke sex som en elefant, bliver hele den tekniske diskussion faktisk. temmelig distraherende.
    Bestræber begge parter sig derimod, både i forspillet og under akten, på en tidslomme med nydelse, hvor man uegennyttigt indstiller antennerne på modpartens sanselighed, så kald det bare hvad fanden du har lyst til; på de vilkår er der vide grænser for det tilladte for både m og k.
    Det pirrende ved akten er ikke intellektualisering af kødeliggørelsen, men kødeliggørelse af intellektet. Den store nydelse blomstrer, når man glæder sanseligheden og nyder kødet hos en dejlig person, hvis blotte selskab er en nydelse.

  74. Af j.. HanS en

    -

    AF R. HARALD KRISTIANS EN – 12. OKTOBER 2017 23:00

    Harald. Spar os for dine løgnhistorier og fantasier. Om dit privatliv.
    Og hvorfor udtrykker du enighed med mig nu, hvad angår sex og påklædning?
    Før var du på samme side som den yderste højrefløj. Som du jo tilhører.
    Fint at du har fundet en stavefejl. Ingen gider at nævne dine.
    Igen.
    Din perverterede interesse for undertegnede er uønsket.
    Især når du har hældt din hjemmebrædt i dig.

Kommentarer er lukket.